reklama

Ivko a Ukrajina, vol. 2

Keď ide človek dobrovoľne makať na Ukrajinskej stavbe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pred rokom som brigádoval na stavbe. Úbohých 9 nekonečnýchdní ma presvedčilo, že podobnú otročinu v živote na Slovensku robiť nebudem. Jedine ak niekde v zahraničí, kde by som si nezarobil 60sk zahodinu, ale inú, zaujímavejšiu sumu. Veď keď už drieť, tak aspoň zarobiť:)

Prešiel rok. Ocitol som sa v tomto zaujímavom štátikuna východ od našich hraníc a zistil som, že nikdy nehovor nikdy. Po 3týždňoch ničnerobenia, prečítania slušnej hrúbky kníh a zistení, že už anito icq ma nebaví, sa mi naskytla neopakovateľná príležitosť. Ísť si zamakať nastavbu:) a bez mzdy:) no nechoď:) jasné, že som išiel a s ohromnouradosťou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď išlo o praobyčajné zalievanie podláh betónom,akosi som tušil, že zasa spoznám niečo obdivuhodné a nepoznané. Tak sa ajstalo. Normálne sa, myslím, používa na miešanie betónu miešačka....chlapci tuna Ukrajine také nepotrebujú. Ako malé deti na pieskovisku sme si stavalikrásne vulkány (myslím, že to bol stratovulkán:))) a napĺňali sme ichnebezpečnou lávou. Potom sme sa o tieto malé sopky starali, aby z nichnevytiekla láva a čakali, kým sa vstrebe. Keď jeden z nich zavelil,pustili sa do týchto vulkánov s takou silou a zručnosťou (ja som malpo 2 hodinách krvavý pľuzgierik, tak som len nosil piesok), že ich razompremenili na kopu betónu:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Ivko po robote:)

Obrázok blogu


Teraz si tu sedím a zaháľam ako pred tým, ale mám aspoňpríjemný pocit zničeného telíčka:) zničeného od ROBOTY :D:D:D

ivan palenik

ivan palenik

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Do vtedy si budem vážiť sám seba, kým nezačnem ľutovať svoje rozhodnutia. Zoznam autorových rubrík:  (rádioaktívny)ivko a ukrajinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu