reklama

Ivko a Ukrajina, vol. 3

Nové dojmy z divokého východu:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Donetsk. Miliónové mesto na juhovýchode Ukrajiny. Skoro Rusko. Ak ho vôbec niekto pozná, jedine ako centrum baníctva a metalurgie, alebo ako sídlo pomerne známeho klubu Šachťor Donetsk. Keď už som tu, povedal som si, že musím si ísť ten Šachťor pozrieť. Predkolo ligy majstrov s Arménskym klubom z Jerevanu neveštil nič extra a samozrejme, naše očakávania neboli predbehnuté. Dosť nudný futbal, Šachťor v Jerevane vyhral 2:0. Ale prvýkrát som zažil skutočnú vlnu:D:D Len aj tí futbalisti by si mali uvedomiť, že keď už sa ľudia začínajú zabávenkať vlnami, ich hra je asi na dve veci... Štadión majú peknučký, novučký.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Zaujala ma hlavná tribúna...už čakám, kedy ma zasa chytí ošiaľ a začnem si na Wikipedii hľadať najväčšie štadióny sveta:) Podobné som zažil už s mrakodrapmi a s metrami:)

Obrázok blogu

V roku 2012 bude Poľsko a Ukrajina organizovať MS Európy. Hrať sa bude aj v Donetsku. Metro je už vo výstavbe asi 20 rokov, tak ho snáď konečne otvoria a takisto novučičký štadión sa už stavia.

Obrázok blogu

Viem, že všetci sa priam trasiete zvedavosťou, ako sa mám a kde žijem:)))) Takto vyzerá pohľad na širšie centrum Donetska.

Obrázok blogu

Zaujali ma tu supermarkety. Ocino hovorí, že tu fungujú iba cca 3 roky, ale sú naozaj na európskej úrovni, čo cudzinec ako ja ocení:) Keďže Ukrajina je vlastne prímorská krajina, naskytnú sa mi aj takéto pohľady.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Ale aj živé, čo ma prvýkrát, mňa, chlapca z vidieka:), dosť šokovalo.

Obrázok blogu


Paka eta vsjo:)

ivan palenik

ivan palenik

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Do vtedy si budem vážiť sám seba, kým nezačnem ľutovať svoje rozhodnutia. Zoznam autorových rubrík:  (rádioaktívny)ivko a ukrajinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu